15 Şubat 2009 Pazar

MISAFIRE BES KALA

Gecen gun son dakika misafiri icin yaptigim bir tatliydi.Cok lezzetli oldu misafirlerden cok esim yedi.Aslinda tarif bile verilmez de son dakikalar icin aklinizda bulunsun dedim.

MALZEMELER
  • - Bayatlayip yenilemis kek parcalari(buzluga bile atip bu islem icin kullanabilirsiniz) veya cok sekerli olmayan biskuvi de kullanabilirsiniz.
  • - 3 su bardagi sut
  • - 2 yumurta
  • - 3 yemek kasigi un
  • - 1 paket vanilya
  • - 1 fiske tuz
  • - 6 yemek kasigi seker
  • - Isterseniz cok az siviyag

YAPILISI

- Kek artiklarini findik ceviz arasi buyuklukte parcaliyoruz.

- Kalan malzemeyi tencereye alip sogukken cirpma teli ile iyice karistiriyoruz.

- Tenceredeki malzemeler muhallebi kivamina gelince keklerin uzerine dokuyoruz.

- Uzerini dilediginiz sekilde susleyebilirsiniz.

-Ben hindistan cevizi sevdigim icin normal cevizle birlikte susledim.

- Yarim saat disarida bekledikten sonra derin dondurucuya koydum yarim saatte orda bekledi ben de bu arada baska hazirliklarimi yaptim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?