15 Şubat 2009 Pazar

Kizimin Dogumgunu


Vee iste bizim bucurun de 1. yasi boylelikle kutlanmis oldu.
Darisi nice senelere .Pastam dillere destan olacak sekilde harika olmustu.Yiyen herkes bayildi geri ayilip geri bayildi.Mavi yilbasi pastamda yaptigim gibi yaptim.Tarif defteri (forum) da da annemin karbeyazi basligi altinda vermistim.Yapin neden karbeyaz dedigimi sadece o zaman anlarsiniz.
Uzerindeki yazilari Nurcan (yenitadlar) arkadasimda gordugum ciceklere ozenerek cikolata eriterek yaptim.Hatta dikkatli bakarsaniz cicek desenlicikolatalarin oldugu tabagi da gorebilirsiniz. Zannediyorum gerekmedikce yapmayacagim bir is olacak bu cikolata eritip torbada sikmak.Cunku cok ziyan oluyor cok acidim lavaboya akan cikolatalara.
Allah kizimi bize bagislayip uzun yillar hayirli bir sekilde yasamayi nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?