15 Şubat 2009 Pazar

Fasulye Salatasi


Hic sevmeyerek ,sadece ev halki mutlu olsun diye yaptigim bir salatadir(Kendi bindigim dali kesmek gibi olmasin da).Sevmememin sebebi haslanmis yumurta ve fasulyenin bu cinsini yiyemememden kaynaklaniyor. Bunlari sevenlerin rahatlikla ve severek yiyebilecegi bir tarif. Uzulerek soyluyorum ama fasulyenin adini bilmiyorum.Anneme sormustum daha bu yaz ama gene unuttum adini ya barbunya ya da borulce olacakti.Bizim evde hic yenilmezdi.Haliyle eve bile giremedigi icin tanisamamistim. Bu nedenle malzeme listesine fasulye olarak yaziyorum.


MALZEMELER
  • -300 gr fasulye
  • - 2 yumurta
  • - 2 havuc
  • - 1 yemek kasigi mayonez
  • - 1 yemek kasigi sirke
  • - 3 yemek kasigi sivi yag. tuz.

YAPILISI

- Fasulyeyi, ayiklayip, haslayip, suzuyoruz.

- Yumurtalari haslayip soyuyoruz.

- Karistirma kabina havuclari rendeliyoruz.

- Havuclarin uzerine fasulyeleri alip tuz ekiyoruz.

- Sirke, yag ve mayonezi bir kasede karistirip ; havuc ve fasulyelerin uzerine dokup karistiriyoruz.

- Yumurtalarida ekleyip hafifce karistirip servis tabagina aliyoruz.

- Sevenlere , deneyip yiyenlere afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?