12 Şubat 2009 Perşembe

Misir Bulgurlu Kara Lahana Yemegi




Diyabetli olanlar icin bir komple ogun olabilecek bir yemek.Sebzesi, eti, karbohidrati hepsi icinde.Ve kayinvalidemden bildigim kadariyla karalahana yedigi aksamin sabahinda sekeri dusuk geliyor. Tabi bunlara dayanarak kendinizi salmayin cunku her yiyecegin her insanda etkisi ayni olmayabilir.Ama denemeye deger.

Ben kara lahanayi omrumde agzima surmedim suremem diyede dusunuyorum, sevenler affetsin...


MALZEMELER


  • -1 tutam karalahana

  • - 1 avuc misir bulguru

  • - 1 turk kahvesi fincani buyuklugunde kiyma

  • - su

  • - tuz

  • - diyette olmayanlar icin yag ve salca

YAPILISI


- Lahanalarimizi yikayip parmak kalinliginda gelisi guzel dogruyoruz


.- Suyumuzun icine alip kaynatiyoruz.


- Lahanalarimizin pismesine cok yakin misir bulgurunu ve yapismayan tavada yagsiz kavurdugumuz kimayi ekleyip on- on bes dakika daka kaynatip altini kapatiyoruz.



NOT


- Itiraf ediyorum yemegi ben yapmadim kayin validem yapti ama yanindaydim yaparken. Soylemesem icim rahat etmezdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?