12 Şubat 2009 Perşembe

Mikrodalgada Islak Kek


Taif defteri nde iklimin verdigi bir tarifti. Allah ondan razi olsun. Yiyipte begenmeyen gormedim.Yanina krem santi ile servis yapiyorum ama fotograf alacak zamanim olmadi, 1.5 saat icinde bitmis pastam inanamadim.Iyiki basindan tedbirimi almisim.Tarifte bir iki degisiklik yaptim, kendi degisikliklerimi not kisminda yazacagim.












MALZEMELER








  • - 3 yumurta




  • - 1 su bardağı şeker




  • - 1 su bardağı süt




  • - 1/2 su bardağından bir parmak fazlası kadar yağ




  • - 2 yemek kaşığı kakao (ölçüsü arzuya göre değişebilir)




  • - kabartma tozu




  • - vanilya




  • -un




YAPILISI





- Yumurta, şeker süt ve kakaoyu çırp. Bu karışımdan bir su bardağı ayır.





- Kalan malzemeyi de karistirma kabina alip kalan sosla karistir.





- Yaglanmis borcama dokup 700 ° de 10 dakika pisiriyoruz.





- Dilimledikten sonra su bardagindaki sosu uzerine gezdiriyoruz.





- Soguduktan sonra afiyetle yiyoruz.









NOT





-Ilk basta yaptigimiz sosu cogaltiyorum( 1 yumurta, 1/3 su bardagi seker, 1/2 su bardagi sut ve 2-3 yemek kasigi da kakao ekleyip su bardagindaki sosla karistiriyorum)





- Iklimin de dedigi gibi borcaminizin sadece 1/3 inin dolmasi yeterli cunku geri kalani kabararak doluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?