12 Şubat 2009 Perşembe

Makaramamis Makaronlarim


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Evet, her ne kadar kasarli kofteyiandirsa da; bu gordukleriniz, benim makaramamis makaronlarim. Tadi begenildi , ama benim ne goruntusu ne de tadi hosuma gitmedi. Daha dogrusu ben yapamadim.Tarifini hanimisten aldim; o kadar guzel anlatmis ki, dayanamadim hadi sunu deneyeyim dedim. Veeee sonuc husran tepsiden uc kez topladim, dorduncude ancak bu sekli verebildim.Detayli anlatimina girmeyecegim ama bir- iki dipnot dusmek istedim.
Hanimis anlatirken demis;hamurun kivami akici ama genede kati olsun.
-Akici olan hamuru siktiginizda malesef siktigimiz gibi durmuyor.
Yine demis ki; 3-4 er cm capinda birer santim araliklarla sikin
-Ben de yine diyorum ki; hamur akici kivamda oldugu icin iki cm capinda siktiklarim bile dort cm i gecti diyebilirim
Bu sartlar altinda yapamayacagimi anladim biraz daha findik tozu ekledim..... gene olmadi
Baktim olmadi, dedim bunun hakkindan un gelir iki kasik ta un ekledim sonuc mu.....gorunen koy kilavuz istemez.
Genede esim bayila bayila yedi desem ne dersiniz?Fotograf cekmek icin bu kadar kaldi artik kusura bakmayin.
Tarifi vermenin haddim olmadigini dusunerek sizleri hanimise sevkediyorum.Cok akici bir anlatimi var , tebrik ediyorum.Ayrica da tesekkur ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?