12 Şubat 2009 Perşembe

Afyon Keskegi


Mmmmmmmmmm...
Keskek dedimi akan sular durur. Her yorede malzemesiyle veya yapilis sekliyle oynanir ama simdiye kadar yediklerimin hepsi de cook lezizdi.Afyon usulu olan bu keskek baska yorelere gore biraz sulu gibi oluyor.
Denizli (Babadag) keskegi ise sakiz gibi ki; omrumde yedigim en guzel keskek hatta yemektir.Gene Denizlinin Bozkurt ilcesine bagli bir kasabada yasamistim orada sutlusunu yemistim. Basta biraz garip geliyor ama keskek olarak dusunmeyince alisiliyor.
Sinoplu bir komsumuzun yaptigina gore de hic suyu kalmadan ve ezilmeden(dovulmeden) yeniliyor.
Bu yazimin arkasina Anadolu Turumuz devam ediyor yazsam herhalde kotu gitmezdi.Babam memur oldugu icin cok yer dolastik. Hatta soyle diyebilirim : basladigim hicbir okulu ayni evimizde otururken bitirmedim.Ama cok guzel anilarimiz oldu.Simdi evlendim fransaya geldim ama bes sene oldu ayni evdeyiz(hayat okulu).
Tarifi vermem biraz uzun olacak o yuzden merak edip te isteyen olursa verebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yorum yazmak istermisin?