23 Nisan 2009 Perşembe

LORLU KURABIYE



Su siralar hem alerjiler hem yorgunluk hem de rejim ust uste gelince bir sure bloguma ara vermek zorunda kaldim.
Gene dogum gununden bir tarif;

MALZEMELER
  • 125 gr tereyagi
  • 1 su bardagi taze lor
  • 2 su bardagi un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1/2 cay kasigi tuz
  • 1 yumurta sarisi
  • 1.5 yemek kasigi susam

YAPILISI

- Yumurta sarisi ve susam haric tum malzemeyi yogurup, merdane ile 1 cm kalinliginda acip caybardagiyla yuvarlaklar kesip yagli kagit serilmis tepsiye diziyoruz.

- Kurabiyelerin uzerine yumurta sarisini surup , susamlari ekiyoruz.

- Onceden isinmis 175 derecelik firinda uzeri kizarana kadar pisiriyoruz.

- Buzlikta saklayip , son dakika misafirleri icin mikro dalgada cozdurulup isitilip afiyetle yenilebilecek bir kurabiye

5 yorum:

  1. canım benim dinlen bol bol ...şu allerji ne beter şeymiş.eskiden bende yoktu öyle birşey.şimdi Ata'yla beraber hasta oluyoruz.Dinlenip kendine gelince rejim tarifleri verirsin.hiç olmazsa biz de faydalanırız.canım benim iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. ayycanim ya kiyamam aynen sihirli oklavaya katiliyorum bol bol dinlen,sana ihtiyacimizz varrr:))
    gercekten cok guzel gorunuyor canim ellerine saglikk
    gorusmek uzereeee

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar...
    sitenizi sürekli takip ediyorum ama ilk defa yorum bırakıyorum...
    Kurabiyeler çok güzel olmuş ellerinize sağlık...:)
    Sizi listeme ekledim sizde eklerseniz sevinirim:))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. mmmmm kurabıyeler tam benlık:)ellerıne saglık..sayfan cok guzelmiş....hem forumdanda tanısıyormusuz bak yenı farkettım:)balık fıkrını cok begendım uygulayacagım not aldım cok sagol canım:)

    sevgılerımle...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ben geldim..sanada geçmişler olsun..amanın ya güzün hastayız yada baharın..bu alerjiyide sebebinide bilemeyizki..
    keşke sebebini görüpte hapsedebilsek biyere..benim gıcıkta alerjikmiş..kbb.ye gittimdi.neyse sağlık başta taçmış canım dikkat edelim..
    bıraktığın eşsiz yorumlara tşk ederim..Allah c.c. razı olsun tüm sevdiklerimize şifalar versin..
    kurabiye nefis görünüyor..lorla helede damlasakızlıda nefis olur..
    ***
    url içinde..yazı yazdığın yerde A harfi varya yanında hemen minik yeşilli boynuza benzer buton var..yazdığın kelime-isim mauseyle kopyala yapar gibi tara o dediğim butonu tıkla..açılan minik pencereye url gir..tam ve doğru url girki tıklanınca adrese gitsin hemen..istersen benim gibide renk butonundan renk beğen tamam de..olmuştur..umarım yardımcı olmuştur..gelirim yine..sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Sen de yorum yazmak istermisin?